11 jaar online marketing & SaaS ervaring in 9 belangrijke basisinzichten

11 jaar online marketing & SaaS ervaring in 9 belangrijke basisinzichten

Ben je (co-)Founder of Marketer bij een SaaS Start- of Scale-up? Dan hebben we hier enkele belangrijke inzichten voor jou waar je snel mee aan de slag kan.

Val je niet onder dit profiel? Geen probleem! Onze principes zijn ook van toepassing op andere types producten en diensten.

Je krijgt de inzichten via e-mail. Voel je je niet aangesproken, dan schrijf je je gewoon terug uit. Even goede vrienden!

In 9 uitgebreide e-mails geef ik (Jan) je de do’s en don’ts mee die ik heb geleerd uit mijn jarenlange ervaring met online marketing en hoe de meeste SaaS Start- en Scale-up ondernemers en marketers denken.

Geef in volgend formulier je e-mailadres op om deze te ontvangen. Je kan je op elk moment uitschrijven van de mailing en ik ga je niet lastig vallen om bij jou langs te komen voor een gesprek, tenzij je daar zelf om zou vragen.

Onderwerpen die uitgebreid aan bod komen zijn:

  • Hoe je de tijd van je team het best kan verdelen.
  • Campagnes beoordelen of ze succesvol zijn of niet, waar let je best op.
  • Hoe je flows kan opzetten in je online campagnes.
  • Content en de aandacht van je bezoekers vasthouden.
  • Basic Growth Hacking tips.
  • Hoe je het best naar conversie toe werkt.
  • Berichten posten op social media, waar hou je rekening mee.
  • Waarom online advertentie campagnes opzetten en behouden.
  • De churn rate onder controle houden.

Je krijgt van mij de inzichten in 9 e-mails gespreid over ongeveer 2,5 weken. Zo kan je deze op je gemak lezen en nadenken hoe je hier best mee aan de slag gaat.

Enkele Start- & Scale-up projecten van de afgelopen jaren