7 punten waaraan je zelf kan werken om meer leads en klanten te krijgen voor je KMO
Ben je dagelijks aan de slag om nieuwe klanten aan te trekken voor je bedrijf of de KMO waar je werkt?
Je hebt een sales team dat ongeduldig zit te wachten op leads. Die komen wel, maar het mag altijd meer zijn?
We zien dit verhaal steeds terugkomen in gesprekken die we hebben met nieuwe klanten.

Als we klanten helpen om extra leads aan te leveren kunnen we onze inspanningen verdelen in twee grote thema’s
Als je extra leads wil, kan je uiteraard tijd en budgetten investeren in het aantrekken van extra bezoekers op de website. Dit is een eerste en een heel belangrijk thema waaraan we gaan werken.
Een ander groot aandachtspunt is de website zelf. Door aan de website te sleutelen, kan je meer leads halen uit de bezoekers die je vandaag al vinden. Nieuwe bezoekers zullen zo ook sneller tot een conversie, zoals een contactaanvraag, overgaan.
We bespreken deze twee thema’s graag meer in detail in zeven video’s an artikels die we voor jou hebben klaarstaan.
We verspreiden deze in zeven e-mails met telkens enkele dagen tussen omdat je de tijd zou hebben om na te denken over hoe je deze punten kan aanpakken voor jouw bedrijf. Als je wil verder lezen kan je onmiddellijk de volgende e-mail aanvragen. Bijna even leuk als Netflix-series kijken!
Geef in volgend formulier je e-mailadres op om deze te ontvangen. Je kan je op elk moment uitschrijven van de mailing en we gaan je niet beginnen opbellen om langs te komen voor een gesprek.
[activecampaign form=6]
Wat komt er allemaal aan bod?
Voor het aantrekken van bezoekers bespreken we vier onderwerpen:
- SEO: hoe kan je zonder technische kennis zorgen dat je meer bezoekers krijgt via de gratis zoekresultaten.
- Social media: hoe ga je het best te werk op de verschillende social media kanalen.
- Facebook & Instagram Ads: een efficiente manier om je merkbekendheid te vergroten bij je doelgroep.
- Google Ads: snel nieuwe bezoekers aantrekken die actief naar jou op zoek zijn.
Bij het verbeteren van de website komen drie onderwerpen aan bod:
- Content: goede headlines en slimme copy die ervoor zorgen dat bezoekers niet onmiddellijk wegklikken van je website.
- Conversie: algemene principes rond usability en hoe je de website kan verbeteren.
- Meten: is weten om het met een cliché te zeggen. Hoe weet je of je inspanningen resultaten opleveren en waar je rendement het hoogst ligt.