Adverteren op Google via Google Ads

Adverteren op Google

Adverteren op Google is de snelste manier om meer bezoekers naar je website te halen. Om dat op een winstgevende manier te doen, denk je best na over zoekwoorden, de prijs die je betaalt voor de klik, de teksten op je site, de instellingen in je advertentieaccount enzovoort. Doe je dat niet graag? Dan doen wij dit allemaal voor jou.
  • We kunnen voor jou Google advertenties opzetten, opvolgen en optimaliseren. Wil je ook op andere kanalen adverteren, zoals Facebook, Instagram, YouTube of LinkedIn, dan bespreken we dat en bepalen we samen de beste strategie.
  • Heb je al Google advertenties lopen? Dan starten we met een grondige review van de bestaande campagnes, overleggen we wat we zouden veranderen en passen we aan waar nodig.
  • Ben je op zoek naar net ietsje meer? Wil je samen een strategie bepalen die over meer gaat dan enkel Google advertenties? Dan bepalen we samen een aanpak, planning en budget waarmee we jou meer leads kunnen brengen.
 

Meer weten?

Ontdek hoe je betere, winstgevende Google advertenties kan opzetten met onze hulp.

Premier Partnerships

We hebben account managers bij Google en Facebook om zo betere ondersteuning te kunnen geven waar jij ook van kan meegenieten. We zijn ook Google Premier Partner omdat we aan hun hoge kwaliteitseisen voldoen.

SEARCH ADVERTISING

Search advertising is een belangrijk onderdeel van elke gezonde online marketing mix. Mensen die “zoeken" zijn per definitie gemotiveerd. Je bereikt de juiste personen op het juiste moment, net wanneer jouw dienst of product top of mind is. Via Google Ads of Bing Ads zetten we gerichte campagnes op.

Display Advertising

Display advertising is goed voor het promoten van jouw merk of product bij je doelgroep. We kunnen heel gericht advertenties tonen aan de juiste mensen en denken hierbij steeds na over de juiste boodschap. Display advertenties kunnen getoond worden via het Google Display Network, Facebook, LinkedIn en andere mogelijke kanalen.

Adverteren op Facebook

Het grootste voordeel aan adverteren op Facebook is dat je de doelgroep heel goed kan bepalen en bereiken. Dit kan al vanaf een relatief lage kost en in een heel beperkte regio. Dat zorgt ervoor dat je vlot kan experimenteren met verschillende boodschappen om zo te ontdekken wat je doelgroep echt aanspreekt.

Adverteren op Instagram

Heb je een product dat of dienst die je heel visueel kan voorstellen en een jongere doelgroep heeft? Dan is Instagram een goed kanaal voor jouw advertenties. Bij een jonger publiek neemt Instagram het vlot over van Facebook. Belangrijk is dat we hen inspireren en beïnvloeden met mooie en doordachte content.

Adverteren op LinkedIn

Heb je een product of dienst in de B2B sector? Dan is LinkedIn het advertentiekanaal bij uitstek. We kunnen heel precies bedrijven, jobfuncties, regio’s en interesses selecteren. In het algemeen is de kost per klik iets duurder, maar je hebt wel optimale resultaten gezien je zo specifiek kan gaan qua doelgroep.

Retargeting of Remarketing

We horen vaak “frustraties” over die vervelende banners die je achtervolgen. Het kan echter op een veel betere manier. Met een doordachte retargeting strategie geef je de bezoeker, die in het verleden afhaakte, meerwaarde en blijf je top of mind. We denken na over de next step en geven zo een reden om terug te komen.

Even samenzitten over online adverteren?

Tijdens een eerste, vrijblijvend gesprek leren we wat je wil bereiken om tevreden te zijn over de samenwerking met ons. We komen langs als consultants, niet als verkopers, waardoor we het beste kunnen aanvoelen wat je echt nodig hebt.

Enkele van onze online advertising projecten

Een kleine greep uit de vele bedrijven waar we de afgelopen jaren de online advertising voor verzorgden: