Facebook & Google ads audit

Een no-nonsense analyse van jouw Facebook of Adwords advertenties?

Ben je zelf al een tijdje aan de slag met je eigen advertenties op Facebook en/of Google en heb je het gevoel dat er meer uit te halen valt?

Onderzoek toont aan dat 76% van de advertentiebudgetten die worden uitgegeven op deze kanalen nutteloos zijn.

Grootste boosdoeners zijn:

  • Te algemene advertenties en landingspagina’s. Vaak wordt verkeer gewoon naar de homepage gestuurd terwijl iemand een heel specifieke dienst zocht.
  • Te brede zoekwoorden die al je budget opslorpen en ervoor zorgen dat je niet meer op de juiste zoekwoorden kan verschijnen.
  • Onvoldoende kennis van de instellingen waardoor bijvoorbeeld advertenties op de foute plaatsen verschijnen.

Wij kunnen je helpen door onze jarenlange ervaring los te laten op jouw advertentieaccounts. We gaan grondig kijken naar al je instellingen om te zorgen dat je nergens centen aan het verliezen bent. Verder gaan we met een frisse blik door je zoekwoorden, doelgroepen, advertenties en landingspagina’s.

We geven je geen standaard checklist die gewoon uit een tool komt gerold. We gaan manueel door je campagnes en geven je echte feedback en inzichten waar je mee aan de slag kan gaan.

Wat kost het en wat krijg je ervoor in de plaats?

Je kan bij ons een audit laten doen vanaf 470 euro. Dit is als je één Google Ads of één Facebook Ads account wil laten nakijken. Wil je dat we beide analyseren, dan zal de prijs wat hoger zijn. Afhankelijk van de omvang van de account kan de prijs ook hoger worden.

Om de uiteindelijke omvang van de audit en de bijhorende investering je bepalen, stellen we je hieronder enkele vragen. Als je deze voor ons hebt beantwoord krijg je van ons een definitief prijsvoorstel. We kunnen je nu al zeggen dat dit geen veelvoud zal zijn van de basisprijs van 470 euro.

Je krijgt van ons een duidelijk en beknopt rapport. Geen tientallen pagina’s nutteloze standaardtekst om toch maar een uitgebreid document op te kunnen sturen.

In dat rapport zal je een overzicht vinden van alle instellingen die beter kunnen, volgens onze ervaring, gecombineerd met tips en inzichten om je advertentieaccount een betere structuur te geven. Dit kan een positieve impact hebben op je kost per klik en advertentie uitgaven. Verder nog advies over zoekwoorden, doelgroepen, advertentie boodschappen, beelden en nog veel meer.

Wie zijn wij?

Bedrijven die zelf de kennis of tijd niet hebben om Facebook en Google AdWords advertenties op te zetten en te beheren, kunnen bij ons terecht. Voor onze klanten hebben we in de afgelopen jaren voor meer dan 5 miljoen euro aan advertentiebudgetten uitgegeven. We helpen bij het opzetten van goede landingspagina’s en een totale strategie om leads te verzamelen. We denken verder dan enkel de klik op de advertentie en kunnen jou begeleiden bij (bijna) elke stap in het proces om jouw prospects tot leads om te vormen en die uiteindelijk klant te maken.

Wil je meer informatie of wil je aan de slag met een analyse van je advertentieaccount(s)?

Vul onderstaande vragenlijst in en we sturen je een vrijblijvende en gratis offerte en meer informatie. Je krijgt van ons geen nieuwsbrieven, reclame of ongevraagde tips&tricks mails.