Onze aanpak en prijzen
Bij Websauce helpen we al meer dan 13 jaar ambitieuze mensen om hun bedrijf sneller te doen groeien. We doen dat door eerst de strategie te bepalen. Zijn we de doelgroep op de juiste manier aan het bereiken en aan het aanspreken? Wat voor beeld krijgen ze van het merk, het bedrijf, het product of de dienst?
Daarna schakelen we alle middelen in die het internet tegenwoordig te bieden heeft. Denk hier aan online advertising, marketing automation, website usability, het optimaliseren van de conversies, content marketing, e-mail marketing enzovoort.
Hoeveel dat kost zal afhangen van je wensen en doelen. We komen steeds met een plan dat binnen jouw budget past en werken zowel met kleine KMO’s als grote bedrijven samen.
Hoe gaan we te werk?
Wanneer je ons voor de eerste keer contacteert, volgt er een korte (online) meeting als kennismaking. We luisteren naar je plannen en doelen.
Tijdens die vrijblijvende kennismaking krijg je meteen een inschatting van de prijzen voor de setup en de opvolging. Wil je daarna met ons in zee gaan om je online marketingdoelen te behalen? Dan gaan we aan de slag.
In de meeste gevallen starten we met een strategische roadmap sessie die in de prijs van de setup inbegrepen is. We werken samen tijdens een meeting van ongeveer 3 uur een efficiënte strategie uit en stellen een plan van aanpak op.
Een snelle uitrol en een effectievere marketingstrategie
Eens we de strategie en aanpak bepaald hebben, starten we de uitrol. We zetten je campagnes op (of passen bestaande campagnes aan) binnen Facebook, Google en de andere gekozen kanalen.
Wanneer de eerste resultaten binnen zijn (verkopen, contactaanvragen, downloads… afhankelijk van je doelen), werken we aan de optimalisatie van de conversies. We proberen nog meer bezoekers tot leads of klanten om te zetten. We starten eventuele A/B tests om de conversies nog te verhogen. We bouwen eventueel de marketing automation uit, sleutelen aan de marketingfunnel en werken aan de rest van het plan.
Daarna, eens alles loopt, volgen we nauwgezet op en verbeteren we waar nodig. We houden de vinger steeds op de pols.