Analyse van je bestaande SEO-activiteiten
Je hebt al tijd in zoekmachine optimalisatie gestoken. Je krijgt wat bezoekers via Google… maar je vraagt je af of er meer in zit. Of je krijgt voldoende bezoekers, maar ze doen niet veel op de site en worden geen klant. Je wil ook nagaan of er foutjes ingeslopen zijn (die natuurlijk een hoge opportuniteitskost hebben).
Wij gaan met andere woorden voor jou op zoek naar groeimogelijkheden en hoe je je SEO-strategie nog beter kan inzetten.
Hoe gaan we te werk?
We gaan wat je op SEO-vlak deed grondig op 24 punten na. Enkele daarvan zijn:
- Is je groep keywords goed geselecteerd?
- Maak je gebruik van alle technische mogelijkheden om goed te scoren?
- Ben je zowel "on page" als "off page" de juiste dingen aan het doen?
- Hoe zit het met de conversie optimalisatie van de pagina's?
- Heb je aan je SEO-structuur gedacht?
- Is je content op de juiste manier aan elkaar verbonden?
- Welke content opportuniteiten zijn er?
- Enzovoort