Websauce is het nieuwe Websaus
Toen Websaus begin 2010 het levenslicht zag, kwamen we na vele brainstormsessies op een catchy naam die ergens voor stond. Naast de ‘web’ die voor zich spreekt, stond ‘saus’ voor search, analytics, usability en social. Dit was begin 2010 zowat alles waar je als online marketing agency mee kon bezig zijn. SEO en SEA vormden samen het search-luik, Google Analytics, AB-testing en de gekende social media vormden daarop de aanvulling.
In de loop van de jaren is onze sector sterk veranderd. Bij Websauce zoeken we steeds naar nieuwe mogelijkheden en verbeteringen. Logischerwijs is ons dienstenaanbod en onze aanpak ook sterk gewijzigd ten opzichte van 2010. Zo werd marketingstrategie een veel grotere focus. Wie is de doelgroep? In welke fase van de customer journey bevinden de bezoekers zich? Met welke boodschap kunnen we hen het best bereiken en wat verwachten we van hen? Deze strategie zetten we om in een online aanpak met behulp van onze verschillende diensten rond advertising, usability, content en e-mailmarketing.
Tel de eerste letters van de bovenstaande diensten op en je komt tot ‘sauce’. De switch naar Websauce lag dan ook voor de hand. Dat het wat internationaler klinkt, is gewoon handig meegenomen. 😉