Lead Generation en Growth Hacking voor Start- & Scale-ups
Sinds we voor startups als Showpad en Piesync mee aan de wieg stonden van hun online campagnes is onze liefde voor SaaS startups & scale-ups, constante innovatie en growth hacking enkel gegroeid. We blinken vooral uit in het helpen van venture backed startups om zichzelf in de markt te positioneren, meer qualified leads aan te trekken en daaraan een goede user experience te geven. Zit je nog in een vroegere fase? Dan kunnen we je even goed helpen. We kunnen zeker ook een kleinschalige advertentiecampagne opzetten om zo meer visibiliteit te krijgen of samen een marketing plan uitwerken dat je mee kan nemen bij je pitch voor investeerders.
We gebruiken onze ervaring met andere SaaS startups of scale-ups en bewezen growth hacking strategieën
Je kan op relatief korte termijn een growth hacking strategie bepalen, uitrollen en testen. Werkt het? Dan kan je schalen. Build, measure, learn zoals uitgebreid beschreven in “The Lean Startup” is hoe wij werken in al onze projecten.
We zijn niet bang om te testen en vast te stellen dat een campagne niet werkt zoals gehoopt. We volgen kort op en sturen bij indien nodig. “Pivot or die” is een motto dat ook geldt voor online campagnes die afgelijnde marketing budgetten opslorpen.
Goed begonnen is half gewonnen
Ook voor een startup of scale-up gelden de standaardwetten van de marketing. We moeten op z’n minst volgende zaken bepalen:
- Wie willen we bereiken?
- Wat zijn hun pijnpunten? Welk probleem willen ze opgelost zien?
- Met welke boodschap kunnen we hen overtuigen?
- Wat is de Value Proposition?
- Wat verwachten we van de bezoeker?
Dit zijn slechts enkele van de vele vragen die we doorlopen om zo één of meerdere doordachte buyer persona’s op te stellen. Zo weten we wat we moeten schrijven en voor wie. We kunnen veel gerichtere advertenties plaatsen en de juiste call to actions gebruiken doorheen de content op de website.